...and A happy New Year....

Gott nytt år!

Jag sitter här och lyssnar på "Billie Jean" av Michael Jackson,och ritar. Jag har en ide til en mangaserie om en robottjej från rymden.
Hon hamnar på jorden,och blir vän med en 7-årig tjej som jag tror ska heta Azuki.
 Roboten heter HALF1,men Azuki kallar henne för Saki,eftersom hon inte tycker att HALF1 är ett bra namn...
KAnske jag lägger upp en bild på HALF1/Saki,men jag har för tillfället ingen tillgång till dator.
Måste vänta till nästa datortid.

Jag har inte tänkt mig några nyãrslöften inför det nya året,mer än att typ läsa Harry Potteer och Den flammande bägaren av J.K.Rowling över 20 gånger under året.....och kanske läsa åtminstånde 15 nya mangaserier.....hm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0