God morgon

Världens vanligaste rubrik. God morgon. Jaja,det får bli god morgon ändå. Föressten,jag har sovmorgon idag. Det har jag alltid på tisdagar,nästan alltid iallafall. Igår var jag på scouterna,vilket var kul. Vi gick i skogen,längs ett mörkerspår. Min patrull var typ den enda som hittade stället vi skulle till,och bullarna. Nej föressten,några andra gjorde det också,men då hade en kille varit och mosat dom. Igãr på svensjad hade vi väldigt roligt. Vi pratade om skilnaden mellan att skriva och att prata,och klassrummet fylldes med många "eh","typ","hm",och nåt väldigt mysktiskt ord som tydligen heter "chillaxa". Han som sa ordet påstod att han hade kommit på det. A,just det! Vi körde blindbock på rasten,som vanligt. Men oj,det här inlägfget blev ju långt! Oj... Jaja,se ya later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0