Spanska feer

Jag har två roller i musikalen vi ska ha i skolan. Rollerna är inte så himla stora,men det blir bra. Den ena rollen är en spansk fe,den anda en schalgerperson.

Mysko va?

Jaja,för tillfället tänker jag inte skriva mer om musikalen,eftersom vissa av dom som läser bloggen (t ex mamma och pappa) kommer att se den,och jag vill inte avslöja för mycket....
Så nu kommer en lista på saker som har hänt idag,eftersom jag bara kände för att skriva i den formen..:

1.Har repat inför musikalen...i två timmar
2.Bestämmt mig för att sluta på karaten
3.Ritat (som vanligt )
4. Skrattat ihjäl mig åt lite olika saker (hahahahaha!)
5. Haft Nationella prov i Svenska
6. Bloggat (japp..)
7.Blivit glad när Mamma kom hem med en ny Bert-bok
8.Kört "Oavslutade meningar" vid lunchen.

Kommer ej på mer just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0