Sportlov. Misslyckat.

Detta har vaarit ett misslyckat sportlov. Vem det nu än är som bestämer vilka som ska bli sjuka verkar tycka at det alltid ska vara nån sjuk på sportlovet.
Denna gång var det min tur.

Jag var sjuk hela veckan förutom sistea dagen,och det var altså enda dagen jag var utomhus. Annars sat jag mest inne och läste,eller sov..

Noah har föressten skaffat sig ett nytt DS,som han spelar stup i kvarten. Snart har jag väl en lillebror med fyrkantiga ögon.

Jaja,jag hade inte heller en vidare lyckad natt heller. En halvtimme. Jag sov bara en halvtimme. Så går det när man tar fel medecin.

Snön verkar måttligt borta här,och deet är väl synd. Poff,så försvann den! POFF!!!
Jaja,snart är det väl påsk också,fast inte just nu...

I julas gick jg runt och tjatade om Julkycklingar,men jag hade lite svårt att komma på vad det ska vara till påsk.
Påsktomtar går inte....hm...ägg....gult....ekorre iförd ägg-kostym!

Yup,akta er för ägg-ekorrarna!

Jaja,vad ska man skriva om...hm... Imorron börjar skolan. Då kan jag berätta om mitt extremt ointressanta sportlov. "Vad har du gjort?"  "Tja,jag har sovit....och läst. Spelat lite pokemon. Läst mer. Åh,jag åkte längdskidor sista dan,men annars...inte mycket.:"

Nu blev jag sugen på semlor. Vet ej varför. Kanske för att dom är goda? nej,jag tror inte det..(skämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0