Ljudet från teven...

...avslöjar oftast vad lillebrorsan tittar på. Vilket som vanligt är Mythbusters.
Han älskar det programmet.

 Jag liggar här i Mammas och Pappas säng och bloggar,samtidigt som jag läser Harry Potter på Ipaden.
Är redan på fjärde boekn av Warriors The new prophetcy.
Fjärde boken heter Starlight,ett ganska mysko namn. Dom andra böckerna heter saker som Dawn,Moonlight,Sunrise,och sån där saker som får en att tänka på Twilight,vilket inte är så kul,eftersom jag inte gillar Twilight.
Jag menar,vem kan ta vampyrer som glittrar på allvar...? Nu får jag en sådan där känsla av att jag har skrivit det där förut. Lite läskigt....
creepy...

Star Wars melodin har fastnat i mitt huvud. Kanske för att jag spelade Lego Star Wars igår med en kompis. Samma kompis ska föressten sova över hos mig imorgon.
 Jag undrar hur många som egentligen läser min blogg. Jag är inte så bra på atf läsa statistiken...
Ska gå och lägga mig strax. Är lite trött.

Kommentarer
Postat av: Fmr

Hej Hjärtat, jag tycker det är väldigt roligt att läsa din blogg. Det är säkert många fler som gör det utan att kommentera. VAR RÄDD OM DIG.

2012-01-06 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0