Filmning

Är filmning ett ord? Hm, jag kanska bara stavade fel.
Igår hade jag en kompis över, pch som vanligt filmade vi med min filmkamera. Vi gör oftast Tv- program, och allihopa inehåller min um..märkliga docks Astrid. Ingen av oss har någon aning om varför, men det är så det bara är. Eyup.
 
Vi gjorde ett pysselprogram med Astrid, sedan lite reklam, och sedan lite nyheter. Just det, vi satt och tittade på "gamla" klipp också. Det var kul, och jag fick jätteont I magen. Av skratt alltså...
 
Jag har klippt mig. Nu ser jag ut som Anakin Skywalker. Noah tycker att jag ser mäörklig ut, men det får han väl tycka. Alla tycker olika, och så är det. Men jag tycker faktist också att det ser lite märkligt ut, men jag gillar det. Märkligt är bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0