Kalas

Nu ska jag berätta vad jag gjorde på mitt kalas som jag hade I förrgår och i går. Jag hade ett övernattningskalas då jag bjöd över några av mina kompisar.

Vi började med att cyckla upp mot hågahögen, till en liten hage. Där fikade vi, men vi kunde tyvärr inte stanna för länge eftersom det bodde massvis med myror där, och även så var regn på väg. Och det bodde kor där I hagen.

Vi cycklade tillbaks med regnet I hälarna, coh när vi kom fram satte vi oss på altanen och lekte mördarleken. Det var kul. Och så körde vi lite viskleken. Sedan skulle vi äta mat, och det blev varma mackor.
Film var nästa sak på listan, varav vå såg A Nightmare Before Crhistmas. Den var bra.
Sova. Alla kunde inte sova över, men dom flesta kunde.

Dagen efter gjorde vi våfflor till frukost, och sedan började alla dra sig hemmåt. Nu är jag trött.

Jag ska på Uppcon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0