Happy Birthday,Mum!

Mamma fyller år idag. Hipp,hipp,hurra!

Oj,vad mycket film jag har tittat på medans jag varit sjuk! (Jag har fortfarande ont i halsen,och mamma säger att jag smittas,men jaja...)

Vilka filmer jag har tittat på? Jag har tittat på alla dessa:

Mary Poppins
Harry Potter and the order of the phoenix
Avatar
Sällskapsresan
Sällskapsresan 2; Snowroller
SOS - En seglarsällskapsresa
Alice I underlandet
Three cabareos
The fantastic mister fox

Många.....dom bärsta var nog alla Sällskapsresorna,Mary Poppins och Avatar. Femte harry Potter är sisiådär...hm....

Vad gör jag nu? Inget speciellt. Mamma tittar på en TV-serie för vuxna. pappa och Noah är och spelar schack,tror jag. Schackfyran eller nåt sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0