Stilbytardag

I skolan igår hade vi den så kallade "stilbytardagen". Hur går den till? Jo, varje klass har fårr ett tema dagar innan. Vår klass fick det smått tråkiga Vintertemat, medans andra fiick saker som Sci-Fi tema, Prickigt tema, Djurtema, Nördtema,Emotema, osv. Ni fattar. Eftersom vi hade vintertema, kom jag till skolan iförd en vinterjacka, mössa, pulkahjälm, vantar, halsduk, och med en pulka dragandes efter mig. I min ryggsäck hade jag även stoppat mit Isbjörnsgosedjur (med det fantasifulla namnet Isis)och en termost som stack fram. 
Jag säger bara en sak;

Varmt. 


Jag hade på mig den jackan hela dagen. VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMT!
Idag ska vi upp till Dalarna. Vi ska´passa på att hälsa på farmor och farfar medans vi är lediga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0