Geocaching

Vet ni vad geocachig är? Geocaching är en världsstor grej. Människor över hela världen håller på med det. Det går ut på att man ska leta efter burkar....typ. Jaah, efter burkar. Sedan srkiver man in på en lapp att man har hittat burken.....
Jaja,jag vet att det låter konstigt, men det är faktist kul!
Mamma och jag bestämmde oss för att gå på en promenad,och då tyckte jag att vi skulle gå och geocacha. Vi gick ner mot dalen,och skulle ta en cach som fanns under en bro, verkade det som. Svår att hitta, men den fanns på ett märkligt ställe. I en mutter. I ett hål på en mutter/skruv.
Sedan gick vi upp mot skogen,och letade efter någon cach som visade sig sitta på ett träd. Sedan letade vi efter en annan som visade sig se exakt likadan ut. Tråkigt. Men det var som sagt en trevlig prommenad.


Pappa och Noah var på basebollträning, tror jag. Antar jag.

Nu har jag väl inte så myket intressant att berätta. Har ändrat bakrund på datorn. Denna:



Från animen/mangan K-ON! En bra manga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0