I´m tierd,oh so tierd...

I onsdags var vi till Jälla på Djurtolvan. Det är en slags tävling där man går olika "tipsrundor" i grupper,och svarar på frågor om djur... det var med skolan alltså. Visst, det var en ganska trevlig dag, förutom att några från en anna skola var ganska dumma mot oss från skolan..speciellt mot några i min klass. Hursomehelst, vet ni vad vi bland annat gjorde? Jo,det fanns en hög med hö man kunde hoppa i vid en fråga..och det gjorde vi! Jag fick hö överallt,men jaja..

Igår var jag till bibblan. lånade sista boken av hungerspelen,Revolt. Bra bok. Och just det, jag lånade annu mer One Piece! Och den lånade jag två andra böcker,som jag ej minns namnen på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0