Mission Bibliotek=misslyckad

*Bleep* *Bleep*
Detta medelande förstörs om fyra...tre...två...ett....

Jag skulle till biblioteket igår. Jag hade en stooooooooooooooor hög med böcker att lämna tillbaks. Säkert tjugo böcker. Jag tog cyckeln upp till bibblan,och där stannade jag och låste fast den. Sedan gick jag till dörren,och skulle öppna.
Inne i bibblan lyste de och såg öppet ut. Dörren var låst. Biblioteket stängde just. Jag blev sur,och gick tillbaks till min cyckel med alla tjugo böcker. Týpiskt. Cyckeln välte när jag skulle låsa upp den. Jag ställde den upp och provade igen. Cyckeln välta. Jag blev arg. Cyckeln välte igen.
Jag blev rasande och cycklade hem sur och fortfarande med tjugo böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0