Oljefärg

Ja, jag har målat med oljefärg för första gången i mitt liv. Det var jättekul!
Jag var hemma hos min farbror eftersom alla andra i famljen var borta på andra ställen. Jag och min farbror ritade lite skisser, och målade sedan. Det skulle bli ett träd på en kulle, men ser snarare ut som en murkla...(sv.wikipedia.org/wiki/Murklor Om du inte vet vad en murkla är)

Jaja,här är den!

yupyup
Nå,vad tycks? Jaah,lite märklig...men fin va?

Vad gjorde vi mer då? Tja, vi åt mat. Ah, vi såg på tredje Pirates of the Caribean också! Den var bra,men märklig...jaah, och väldigt, väldigt förvirrande...

Och igår morse vaknade vi och var sega. Seega! Så vi tittade på anime. Kul. Det var nån anime om poliser i pansarvagnar..jaja,den var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0