Sömnlöshet,och das ritplatta

Jag är trött. Men jag var ännu tröttare igår. Yupyup. Dumma kropp. Mamma sa att det var några "hormoner" som spelade spratt. Jag sa till Hormornerna, och jag slår vad om att dom sa förlåt lite skamset. Dumma hormoner.

Jag var alltså uppe hela natten igår, (eller ska man säga i förgår) och var hypertrött igår. Vad gjorde jag under natten då? Tja, jag läste ut min bok jag läste ((Fatta eld)),jag räknade får, jag sjöng, jag åt en macka eller två, jag hade allmänt tråkigt, jag ritade, läste mera......massa olika sätt att försöka trötta ut mig själv. Men jag var ju redan trött. Jag kunde bara inte somna.

Så igår var jag vädans trött,ska du tro. jag ville bara sova,men Mamma och Pappa sa tt jag inte fick det,eftersom jag då skulle ställa om min dyngsrytmn. Så jag satt och ritade med min av min farbror lånade ritplatta. Pappa laddade nämnligen ner Gimp,ett helt gratis ritprogram..som är ganska bra. Det ända konstiga med det är att man kan rita med paprikor. Jag är seriös nu.

Såg på Bambi igår. Gullig film. Tyvärr lite sorglig, jaaah... Sorglig. Nu känner jag att jag borde lägga upp lite bilder på våran gata. Den är nämnligen täckt med streck och riverse teckningar. Gjorda av mig. Japp, ni gissade rätt.
Gaaaaatkriiitoooor! Jag gillar gatkritor. Dom är roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0