Snigellik

Vad är ett snigel-lik? En död snigel,antar jag. Läs sista Eragon-boken för fler detaljer.

Så,vad är nu anledningen till rubriken? Svar: Spruta

Idag skulle vi ta en sprutaq mot mässlingen eller något. Jag avr lite nervös,och man gick två och två. jag och Clara gick,och nu kommer snigel-liken.

Clara läste något ur hennes bok,Arvtagaren..hon läste ordet Snigel-lik. Jag garvade ihjäl mig. Nästan.
Så jag och hon satt i korridoren utanför sjuksyster,skulle just ta en spruta,och garvade. Märklig syn,speciellt eftersom jag skrattar så märkligt. Jag låter nästam som en delfin,och det låter nåt sånt här:

AhahahahahahaHii,AhahahahaHii,AhahahaaHii....

Lite svårt att skriva hur något låter...

Sitter här och funderar på att avsluta blogginlägget snart. Den senaste KP ligger brevid och vill bli läst..men först måste jag damsuga.
Varför finns damsugare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0