Biblioteksbesök

Idag var jag till stället som kallas bibliotek. Vad gjorde jag där? Hm,svår fråga...kanske jag lånade böcker. Skulle låna fler av Bert-böckerna,ni vet Berts Dagbok,och dom,men tyvärr fanns det inga...så jag lånade manga istället. Det blev tre stycken Naruto,och en Conan. Det är namnen på mangorna alltså. Synd att det inte fanns någon Azumanga Daoih...det är en manag som jag är helt galen i för tillfället. Men den finns ej på svenska,inte vad jag vet. Vad lånade jag mer då? Fantasy. Jag lånade "Dom odödliga",and ganska bra serie,och även "Legender från Övärlden". Pappa har bakat surdegs bröd. Mera surdegsbröd. Kul att han lyckas,eftersom det typ tog en vecka eller två att få smeten att jäsa eller vad det nu än är den ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0