~Min märkliga dröm~

Som vanligt drömmde jag en konstig dröm inatt. Jag tänkte berätta vad den handlade om,iallfall vad jag kommer ihåg. Jag var en trägårdsmästare i en enorm trägård,som då och då invaderades av glömska orcer. Jag skulle av någon anledning sätta ner en gurka,ett äpple,och en banan,allihopa med ansikten,i jorned mellan två rader med bananträd. MEN GURKAN VILLE INTE NER!!!! Jag prövade allt,men gurkan ville inte. Då kom massor med orcer och tog gurkan,och då vaknade jag... Visst låter dte knäppt? Jaja,jag brukar drömma knäppt.... Ah,jsu det,jag tror jag drömde något mer innan...just det,jag drömde jag var typ någon äventyrare,kanske Indiana Jones,och jag skulle gå över en bro...och sen kom alla i min klass och skulle också över,och bron höll på att gå sönder,och sen kom massor med noshörningar som jag hoppadempå,och flög ifrån bron...hehe...mysko.. I övermorron börjar skolan. Ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Din blogg är underbar att följa! Älskar dig.

2012-01-09 @ 23:01:09
Postat av: Alma

Tack pappa!

2012-01-10 @ 12:31:03
URL: http://muffler.blogg.se/
Postat av: Pat

Wierd dreams rock, cutie-pie!

2012-01-13 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0