Cupcakes, so sweet...

Jag har bakat cupcakes, cupcakes, cupcakes....lalalala.....

Dom blev fina. Det blev chockladcupakes med gul kristyr. På kristyren hade vi stött grönt och blått socker(!). Ja, det var grönt och blått...märkligt va?
Fick mig att tänka på nån flagga, och på påsk. Ja just det, påsk! Snart är det påsk,och då kommer ekorrarna!

Min farbror kommer över till mig idag. Han ska vara barnvakt, eftersom mamma och pappa ska iväg på fest. Dom ska på en inflyttningsfest hos några som flyttade in för ett år sedan. Jag frågade mamma om det verkligen funkade. Hon sade ja.
Jag undrade om vi hade haft någon inflyttningsfest. Hon sade nej. Jag undrade om vi skulle ha någon.
Tolv år senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0