Hard rock halleluja

Vi skulle komma på och koregrafera en egen dans på idrotten idag. Det var kul. Jag och min grupp kunde inte riktigt betsämma oss för en sång vi skulle dansa till....

Tillslut blev det Hard Rock Haleluja,av Lordi. Ni vet dom som vann Eurovision song contest.
Hur sjutton ska man dansa till den?

Nu till Arosfortet. Jag var på Arosfortet med scouterna I söndags. Det var kul Arosfortet är lite som fångarna på fortet. Man delar in sig i lag på fyra personer. Sedan går man bort till olika "celler". I cellerna finns det olika uppgifter man ska lösa,från att cyckla allt man orkar till inte nudda golv till styrkeprov till att springa omkring och leta efter hål med knappar i. Det fanns runt 30 stycken celler,och min grupp klarade fem stycken.
Våran grupp kallade oss för "Baka Rangers." Kul namn. Mammas grupp vann. Typiskt. Jaja,sånt är väl livet,antar jag....grr....varför behövde dom vinna...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0