Jag är en sjuk liten Manga-galning

Jag är sjuk. Igen. Det började igår på scouterna. Jag började må dåligt,och det kändes som jag skulle kräkas. Dumma sjukdom. Det har gått många sjukdommar i skolan,och många har varit sjuka... Jag hade hoppats att det skulle vara över nu nâr det börjar bli vår.....nupp. Tydligen inte. Jag har snorat och tittat på film hela dan. Tittade på Min Granne Totoro. Var så trött att jag inte ens orkade skratta,bara en gång. Kände mig som en sjuk zombie hela dan. Åt fil. Flingor till frukost. Intressant dag? Näpp. Varförskrev jag Manga-galning i rubriken? Vet inte. Jag kom bara på först att jag skulle skriva "Jag är en sjuk liten..." sen visste jag inte. Hade tänkt skriva babian,men jag tycker inte rikigt att jag är en sådan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0