Pirater överallt!

Jag vill rita pirater. Gaah! Jag har nu officiellt smittats av Pirat-febern. Stackars alla i min omgivning.

Ja, jag såg Pirates of the Caribbean igår. Den var hur rolig som helst, men lite äcklig också. En person tuggade på en hand och så, tror jag...blä. Aja,det är inte bara pirates of the Caribbean som är anledningen till piratsjukan. One peice.

One peice är en piratmanga (den enda jag vet om),skriven av nån som heter Oda...


Japp,det här är Once Peice. Piratigt va? han längst fram är Ruffy, huvudpersonen. Dom andra är (från vänster) Nami, Sanji,Usopp och Zoro. Yupyup.

Nu kommer alla i min närhet att bli irriterade över piratsjukan! Nahah!

Nu har jag läst ut mina åtta böcker som mamma lånade till mig. Typiskt! Jag får väl ta en sväng till bibblan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0