The mad hatter and the chesire cat

Stavning? Charsie...Chersio....Chesire. Vet inte riktigt. Jaja,hur som helst. Tittade nyss på Alice In Wonderland. Underlandet. Ni vet, faller ner i kaninhål, hamnar i konstig värld..och allt var en dröm. Yupyup.

Jag är fortfarande sjuk.  Blä. Kanske därför jag skirver så kort,och så...hm...konstig. Ni kanske inte märker det men det gör jag.


Bara för att jag inte orkar...:

Gör: Skriver blogginlägg. Såg på film,och sov lite.
Läser: Manga. Massor med manga.
Ritar: Vargar,och manga. Lite Hetalia.
Vill: Bli frisk
Längtar till: Uppcon 2012.
Känner: Smärta i halsen,och ledsamhet.

Jaja,lite kort om hur jag mår alltså. Kort. Jättekort. Jaja,hej då. Nu är jag trött...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stora kryapådigkramar!!!

2012-03-15 @ 22:19:49
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0