Anledningen till att det heter ljuddämpare.

Hej. Jag tror man brukar börja en blogg med ett hej. Detta är min första blogg,och den heter Muffler. Bloggen altså. Ni kanske undrar varför,och jag förstår er,muffler är ett konstigt ord. Ordet är engelska,och betyder ljuddämpare. Eller snarare,ljuddämparen på en bil. Vem är jag dã? Svar: Jag är en mangagalning. Jag gillar som sagt manga,men även karate,scouter,teater,böcker,att rita,och lite till. Därför kommer jag nog att skriva en del om sånt,men också om vad jag har gjort i skolan och så. Idag sov jag över hos en kompis,tillsamans med några andra. Hon hade kalas,och jag gav henne en Naruto bok. Vi såg på film till ganska sent på kvällen,men filmen var bra. Den hette "My Fair Lady",och var typ en kostymfilm. Men oj,vad mycket jag har skrivit! Nu tror jag jag måste avsluta,och se hur det jag skrev ser ut.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min älskade Alma. Det ska bli roligt att följa din blogg. Kram kram.

2011-11-20 @ 16:04:27
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0