2012

God morgon. Här ligger jag i sängen och bloggar,eftresom jag inte orkar gå upp. Klockan är elva,vaknade för typ en timme sedan. Har lite huvudvärk,kanske efter alla fyverkerier igår. Kanske jag ska berätta lite mer detaljerat....

Jag firade nyår hos en kompis och henne familj. Det var kul.
Först spelade vi ett spel som heter DiXit,och det var kul,även fast jag kom sist. Sedan var det dags för förrät,som var smörgås med paprika pā.
Jag,min kompis,min kompis kompis,min kompis kompis lillasyster,och min kompis lillasyster ville alla titta på en studio Ghibli film,och det fick vi. Vi hade en helt demokratisk omröstning,och "Om du lyssnar noga" vann med fyra poäng.
Vi såg den,och den var bra.

Sen var det dags för fyverkerier och tolvslag,och vi tog alla en liten kall promemad till parken inärheten. Hela himmelen var full av fyverkerier,och det gjorde jätteont i mina stackars öron. Det var coolt,för dom skickade upp ljuslycktor upp i himmelen också,och dom liksom flög iväg....

Jaja,ser ut som om detta blogginlägg dras mot sitt slut.

Hejdå,och GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Read your blog- very impressed with your command of language and how you express your thoughts. Have a goods day.Our day was short, for we slept until afternoon!



Have a good day

2012-01-01 @ 17:37:05
Postat av: Alma

Okay,thanks grandpa!

2012-01-01 @ 18:46:40
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0