Första skoldagen

Japp,idag var det den första skoladgen för denna termin. Kändes lite konstigt,men kul.
Nu på vårterminen har vi äntligen Bild,vilket är kul.

Men nu ska jag inte gå för fort fram!

Idag hade jag också syslöjd,vilket jag inte heller hade förra året. Då hade jag träslöjd.
På syslöjed ska vi göra kuddar,vilket gjorde mig lite besviken,eftersom jag hade hoppats på att vi skulle få göra mössor eller något.

Sen på Bilden pratade vi om klot och cylindrar,och saker som jag redan vet om. Ritade en katt,blev ganska nöjd med den.

Just nu sitter jag här och längtar tills mina nya böcker kommer,eftersom jag redan har läst ut den andra serien. Har jag redan sagt det? Kanske inte,eller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0