Huvudvärk i tårna

Nej,jag har itne huvudvärk i tårna,jag ville bara göra en konstig rubrik. Som vanligt. Allt är väl okej här,förutom att jag har gått och blibit dålig,igen.
Dumma sjukdommar. Jag var i skolan in måndags och igår,men i morse vakande jag med hemsk huvudvärk...

Jaja,sånt är livet.

Som ni kanske serm,har jag inte bloggat sen i fredags,. Inte så farligt.

Noah är också dålig,men han var i skolan idag. han kom hem med huvudvärk (tror jag),och han hade gjort illa sig med...
Ska låna ut mina warrior böcker till Clara. När jag har läst ut dom,så klart.
Böckerna är som jag nog sagt förut superbra. Kabske jag ska berätta vad dom handlar om...
Jag gör nog det i ett annat inlägg,eftersom det blir lite rörigt annars.


Kommentarer
Postat av: FMR

Så tråkigt att både du och Noah är sjuka och så roligt att du tycker om julklappsböckerna. Hur går det med tröjtillverkningen? Love you!

2012-01-25 @ 17:49:18
Postat av: Alma

det går bra med tröjorna!

2012-01-25 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0