Långpromenad

God eftermiddag allihop!

Här sitter jag med Mammas laptop och bloggar,och ångrar lite att jag inte tog stora datorn. Då kanske jag hade kunnat lägga upp några bilder jag har ritat...*suck*

Så,vad har jag gjort idag?
Jo,allting började med att jag vaknade klockan åtta,och gick ner och åt frukost. Jag läste ut bok nummer fyra i Warriors The new Prophetcy serien,och började direkt på nummer fem.

Sedan,efter frukost,tog hela familjen på sig varma kläder,och tog bilen bort till hågadalen,där en familj vi känner bor. Tillsammans med den familjen tog vi en låååång promenad in i skogen.
Jag och den tioåriga tjejen i familjen gick i förväg,och alla andra hamnade låångt efter. Vi gick till någon mosse eller något,och grillade korv. Korven var god.

På vägen tillbaks var det lite blött,eftersom vi gcik genom själva mossen...

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0