Man känner sig lite vimsig

Jag är sjuk. Dålig nyhet. Ligger och halvsover,och läser. Har börjat läsa "Into the wild",av Erin Hunter,eftersom mina böcker äntligen har kommigt. Böckerna är bra. Har läst större del av dagen. Varför ska man gå och bli sjuk? Den frågan kan jag tyvärr inte svara på. Kunde jag det skulle jag väl få nobelpriset eller nåt. Skulle inte vara så dumt,men jag tror inte jag skulle vilja gå på prisutdelningen,för då måste man säkert ha finkläder på sig! Jag orkar inte skriva så mcyket,skriver kanske mer sen.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag e oxå sjuk. Men inte så farligt så jag har haft en jätteskön dag hemma från skolan. =))

2012-01-23 @ 15:41:23
URL: http://iamellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0