Min talkshow

Jag hade som jag nog sa förut en kompis över hos mig. Vi hade jättekul. Igår,när hon kom hit,gick vi ut det första vi gjorde.
Vi gick ut i skogen,till ett ställe vi brukade gå till med vår förra skola. Vi kröp omkring i massor med gångar i buskarna,och som tur var gick inga klädesplagg sönder,eftersom buskarna hade taggar....

 När vi kom tillbask,gjorde vi saker som t ex spela Lego Star Wars,sällskaps spelet Vem där?,ritade,ritade på tröjor,och när det blev kväll,tittade vi på Dumma Mig. Den var bra.

Idag gjorde vi några filmer,och jag hade en egen talkshow. Almas talkshow,med massor med gäster som alla hetet saker som t ex Astrid Kalsone,Astridio,Astrilina,osv,aftsom alla var en olika klädd docka (spelad av min kompis) som heter Astrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0