Pulkamästare

Det är inte jag,iallafall. Jag undrar om det finns en världsmästare i pulka...

Jaja,jag åkte pulak idag. Jag och Noah. Det var kul,även om vi ramlade lite...
Jag var på hajk med scouterna också...
Det avr kul. Vi tittade på en väldigt tragisk film som heter vargen,som typ ahndlar om några som råkar döda en varg. Eftersom vi ska till fjällen i sommar på läger,så var temat fjällen.
Vi satt länge och diskuterade fjällen och filmen,som hade utspelat sig i fjällen.

Och jag fick låna Ellies One pice. Alltså klädesplagget. Tror jag ska skaffa en sån,jag med..
En lila eller grön kanske.

Hur som helst,dags för skola imorron. Hoppas jag inte ligger efter i skolarbetet för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0