Why is a raven like a writing desk?

En konstig rubrik,baserad på en replik från "Alice i underlandet",ja ni vet,boken.
Föressten har jag haft en god jul,förutom att jag blev sjuk.
Vad fick jag då i julklapp? Bra fråga....nej,jag bara skojade.

Lista på saker jag fick i juklapp: (kan ha glömt något)
Textilpennor
Warriors: The new prophetcy,av Erin Hunter (engelska)
Massor med ritblock
 Pennor
Gatkritor
PC gamer
Prenerumation av KP
Och en del till

Jag hoppas att jag kommer på något sätt att lägga upp blider på julklapparna...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken julklapp var bäst?

2011-12-29 @ 23:41:13
Postat av: Alma

Jag vet inte riktigt.....textilpennorna och böckerna tror jag.

2011-12-30 @ 08:21:30
URL: http://muffler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okidoki:)

2011-12-30 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0