Yup

Nej,denna gången tänker jag inte förklara vad jag menar med ruriken. Jag hade tänkt skriva Hetalia,men nej,jag har tjatat för mycket om den animen på senaste tiden, Yupyup.

Men den är så braaaaa!

Så,vad ska jag göra idag? Först ska jag vara hemma, eftersom mamma ska på kör-grej ,pappa är i sälen,och Noah ska till en kompis. På eftermiddan ska sedan jag till min kompis Alva på kalas. GRATTIS ALVA!


Jag upptäckte just att jag tydligen har blött näsblod, eftersom min hand är lite blodig. Föressten, dumma dator som krånglar. Nu kunde jag ju inte lägga upp min superbraiga bild jag ritat...buuuuuuuhhhuuuuuuuuuu!!!

Idag är det final i melodifestivalen, som ni sääääkert redan vet, yupyup. Är jag intresserad? Måttligt. Inte rikitgt, men man hoppas ju inte att nån dålig vinner. Och jag vet vilka jag tycker är dåliga, men tyvärr har jag glömt deras namn. Yupyup.


∩ÆçðζΔβΨÐΞ↑Š∞≈√≠π

Nej,det är inget hemligt medelande. Jag råkade bara just hitta "infoga specialtecken"-knappen. Hehhe..

Ηεjδå,ςες επ αππαπ ζåπζ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0